سوتيه باحال
★★★این جا همه چی درهمه★★★
جک_داستان_جملات زیبا_طنز_...
یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:36 :: نويسنده : عقل کل

مامان نبايد بااين بادمجون خورشت ميپختي مامانمم گفت چرا پسرم گفتم اخه بادمجوناش تخميه تا من اينو گفتم همه ساکت شدن منم که تازه فهميده بودم چه گندي زدم سرمو پايين انداختم که ديدم پسر خاله ي کوچيکم که چهار سال داشت هي به باباش مي گفت بابا بادمجوونا تخمين يعني چي که يه دفعه همه باهم زدند رير خنده هم به من هم به پسر خالم خنديدند ، دختر عمو هامم تا چند وقت مسخرم مي کردن!!!!!!!

 


نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت14:18---9 ارديبهشت 1392
اخیییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 44729
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1